Konsultant HelpDesk 1 linia (Kraków)

Zapoznaj się ze szczegółami oferty.

Konsultant HelpDesk 1 linia

Miejsce pracy

Kraków

Aplikuj

Jakie będą Twoje główne obowiązki?

  • Przyjmowanie i obsługa zgłoszeń użytkowników w systemie ITSM,
  • Zdalna diagnostyka problemów technicznych ze sprzętem i oprogramowaniem,
  • Wsparcie i doradztwo dla użytkownika końcowego,
  • Współpraca z pozostałymi zespołami wsparcia technicznego,
  • Monitorowanie kluczowych elementów infrastruktury,
  • Udział w nowych projektach,
  • Tworzenie i aktualizacja dokumentacji,

Kogo szukamy?

  • Minimum roczne doświadczenie na stanowisku IT, dotyczącym wsparcia użytkownika końcowego,
  • Umiejętność diagnozowania problemów,
  • Dobra znajomość systemów operacyjnych z rodziny Microsoft Windows,
  • Znajomość pakietu oprogramowania Microsoft Office,
  • Umiejętność instalowania i konfigurowania systemu Windows oraz konfigurowania urządzeń peryferyjnych,
  • Znajomość zagadnień sieciowych,
  • Znajomość Active Directory,
  • Język angielski na poziomie komunikatywnym,
  • Umiejętność pracy zespołowej,
  • Samodzielność i postawa proaktywna,
  • Chęć rozwoju i umiejętność szybkiego uczenia się,
  • Łatwości w komunikowaniu się.

Co zyskasz dołączając do zespołu nFlo?

  • Praca na pełen etat lub B2B,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie,
  • Szkolenia.

Aplikacja na stanowisko:

Zapoznałeś się z naszymi realizacjami i chcesz nawiązać z nami współpracę, napisz!

Zaciekawiła Cię nasza oferta, zespół i stworzone przez nas produkty! Zapraszamy do kontaktu.