Jakie będą Twoje główne obowiązki?
- Przyjmowanie i obsługa zgłoszeń użytkowników w systemie ITSM,
- Zdalna diagnostyka problemów technicznych ze sprzętem i oprogramowaniem,
- Wsparcie i doradztwo dla użytkownika końcowego,
- Współpraca z pozostałymi zespołami wsparcia technicznego,
- Monitorowanie kluczowych elementów infrastruktury,
- Udział w nowych projektach,
- Tworzenie i aktualizacja dokumentacji,
Kogo szukamy?
- Minimum roczne doświadczenie na stanowisku IT, dotyczącym wsparcia użytkownika końcowego,
- Umiejętność diagnozowania problemów,
- Dobra znajomość systemów operacyjnych z rodziny Microsoft Windows,
- Znajomość pakietu oprogramowania Microsoft Office,
- Umiejętność instalowania i konfigurowania systemu Windows oraz konfigurowania urządzeń peryferyjnych,
- Znajomość zagadnień sieciowych,
- Znajomość Active Directory,
- Język angielski na poziomie komunikatywnym,
- Umiejętność pracy zespołowej,
- Samodzielność i postawa proaktywna,
- Chęć rozwoju i umiejętność szybkiego uczenia się,
- Łatwości w komunikowaniu się.
Co zyskasz dołączając do zespołu nFlo?
- Praca na pełen etat lub B2B,
- Atrakcyjne wynagrodzenie,
- Szkolenia.
Aplikacja na stanowisko:
Zapoznałeś się z naszymi realizacjami i chcesz nawiązać z nami współpracę, napisz!
Zaciekawiła Cię nasza oferta, zespół i stworzone przez nas produkty! Zapraszamy do kontaktu.